Get to know me better TAG<3

Ålder: 14
Längd: vet int 160cm typ
Sko-storlek: 38
Född: 1999
Bor: 
Allmänna frågor: va
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: hehe...trevlig, ärlig, lojal
Vad är du rädd för: Spindlar, mörker, spöken
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: vet inte, hela min kropp antar jag
Det roligaste jobbet du haft/har: sorry har inte haft något än
Har du körkort och egen bil: bil..haha skoja
När tog du ditt körkort: 
När grät du senast: Förra veckan
När skrattade du senast: För några minuter sedan
Vem åkte du bil med sist: pappa
Vem åt du mat med sist: mina kompisar
Vem sov du hos sist: Rebecca
Vem sov hos dig sist: Rebecca
Vad var du rädd för när du var liten: Inbrottstjuvar
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: sångerska och modell
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 5 kanske vet inte
Värsta smärtan du råkat ut för: När jag slog ett jack på huvet
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: När jag for till Bora Bora 
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Falska vänner och att inte få träffa min bästis nå mer
Har du någonsin sportat: JA
Någon du ser upp till: Miranda Kerr 
Vad finns alltid i din handväska: min plånbok
Har du varit utomlands någon gång: jaeee
Vilken plats var finast: Bora Bora
Största stad/städer du varit i: LA, Stockholm
Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: Nepp
Druckit: Ja lite
Har du piercing eller tatuering:  Neee
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Som Cameron Dallas och Brooklyn Beckham
Finaste komplimang du fått: Vacker, snygg får många fina<3 
Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Landet
Hamburgare eller pizza: Hamburgare
Kött eller fisk: Kött...lätt
Hund eller katt: HUND
Aftonbladet eller expressen: Expressen
McDonalds eller MAX: Donken
Vin eller Öl: 
Charter- eller skidsemester: Charter
Sverige eller Utlandet: Sverige
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga
Sommar eller vinter: VINTER
Vår eller höst: Höst
Flyg eller tåg: Tåg
Bil eller buss: Bil
Bild på dig:

haha blev en selfie
 
 
Kommentera inlägget här: