Kvällsfika

Hej!
Idag slutade vi vid kl 11 typ så jag Alex och Samuel for med till stan och sedan så åkte vi med klassen och körde brännboll. Har hunnit packa också till flytten. Sedan gick jag och mamma på bio och såg Spy. Den var inte superbra men okej. Imorrn ska vi och hämta Santos/Niak/Aldo (chihuahuavalp)!! Omg jag är såå spänd❤️. Nu har jag tagit mig lite kvällsfika bestående av ekologisk opastöriserad råmjölk, blåbär och bipollen. Eftersom jag inte åt någon riktig middag host...popcorn. 

❤️



Anonym:

Spy var typ den roligaste filmen på länge, haha! Men Aldo??? Niak???? Santos, ok! Men det finns bättre namn än alla de tre o framförallt finns det namn som passar bättre ihop med Pax. Du hade ju jättemånga bra förslag hos morfar :-)

Svar: Haha men det är så vanliga ju! Santos är lite unikt och betyder helgon😊 Spy asså den var kul men inte sådär wow omg den måste jag se igen ;)
Olivia

Kommentera inlägget här: