Sjuk

Allt började med att jag fick ont i ögonen i fredags efter solförmörkelsen. Sedan när jag och Emma var på bio och såg Insurgent blev jag ännu mer sjuk, jag frös hela tiden och jag var så in i bombens trött och jag kände att jag va sjuk. I lördags var jag och mamma på Wilmas (spa) och jag tog en ansiktsbehandling, asså gud det var den bästa behandlingen jag någonsin fått. Igår var det cheertävling och jag kände att efter förträningen (vi visar programmet för domarna) så började jag må väldigt dåligt. Det slutade med att jag låg i duschrummet i omklädningsrummet och grät för att jag mådde så dåligt. Jag fick tyvärr inte tävla för mina tränare så det blev jag ledsen över men de ville bara mitt bästa. Det var nog bäst så men jag ville så gärna. Nu gäller det att kötta till RM! Nu mår jag lite bättre och ska snart gå och sova tror jag. Jag slänger in lite bilder som jag hittade haha okej skaffa dig ett liv Olivia
❤️




Kommentera inlägget här: