#naknahälsan

Hej alla fina läsare!

Idag körde jag på en LCHF middag. Alltså "low carb, high fat" för ni som int visste vad det stod för. Det är sant man mår bättre och man känner sig inte tung i kroppen som efter en vanlig måltid. Idag blev det EKO oxfilé med avokado, grönkål, isbergs, gurka, tomat, bland sallad och lite oliviolja, oxfilén var rå inuti...tvingade i mig sista bitarna men jag får trösta mig med att det är bra och att jag åtminstånde får mat i mig. Jag behöver inte banta eller något men alla mår bra av en varierad kost och mycket grönt. Åt en stor bit med mycket fett så det var bra. Vi måste här i världen få bort rädslan för fett! Nu finns det ju en skillnad på bra och dåligt fett. Nu ska jag göra mig en smoothie och gå och lägga mig. Är taggad på att göra en video, get healthy with Olivia eller nå så håll utkik! Har blivit motiverad av Jonas Colting, han har en superbra blogg. Tipsade om den tidigare men den är bäst. Det är han som kommit på "nakna hälsan" ett motto eller quote eller nåt som jag gillar.

Love❤️



- ERICA -:

ÅH vad gott det ser ut!! kram

Kommentera inlägget här: